Zajistíme pro vás realizaci vašich fireních eventů od školení, seminářů, prezentací, setkání se zákazníky až po večírky nebo plesy, včetně výzdoby, gastroslužeb, technického zajištění a v neposlední řadě vám poradíme s programem.
Prostory hlavního Velkého sálu jsou jak firmami, tak státními i nestátními institucemi využívány k akcím typi:
Vybavení sálu:
Pódium disponuje základním osvětlením využitelným pro realizaci programu. Účinkující mohou využít dvě šatny a výtah pro stěhování zvukové aparatury.
Jednostlivé varianty možných uspořádání a ceny najdete na TÉTO STRÁNCE.
Salónky v 1. patře jsou vhodné pro menší akce, jako:
Vybavení Bílého salónku:
Červený salónek spolu s Přísálím v 1. patře slouží většinou jako doplňkové místnosti k větším večírkům a plesům. Bývají klidovými zónami s rauty, prostor zde dostávají menší kapely, DJ, je možné je využít jako zázemí pro organizátory či vystupující nebo jen k posezení hostů.
Možnosti uspořádání, kapacity a ceny najdete na TOMTO ODKAZE.
Každou vaši akci zajistíme od A do Z, a to od uspořádání jednotlivých místností, vyzdobení, přípravy techniky, zajištění hladkého chodu programu, až po catering. Našim hostům zajišťujeme:
Základní nabídku cateringu si můžete prohlédnout na TÉTO STRÁNCE.
Po dohodě zajistíme také:
Složení menu a dalších služeb vždy připravujeme na míru dle vašich představ a možností.
Kalkulace jednotlivých akcí pro vás vždy sestavujeme individuálně na základě požadovaných služeb a vybraného cateringu. Proto pokud se vám naše prostory líbí, zavolejte, domluvte si s námi schůzku, nebo nám pošlete email, do kterého napíšete tyto informace:
Spojíme se s vámi a vše společně probereme. Samozřejmě preferujeme osobní setkání, během kterého si také prohlédnete prostory a uděláte si jasnější představu, jak akci co nejlépe naplánovat.
Těšíme se na vás.
☎️ +420 604 415 300 - Martina Baierová, provozní KD Na Rybníčku